lunes, 30 de enero de 2017

XXV Premis Edebé.

El dijous passat, dia 26 de gener de 2017, em van convidar a l'entrega dels Premis EDEBÉ de Literatuta Infantil i Juvenil, que es va fer a l'Auditori de Barcelona.

Com era la XXV edició, hi havia molts personatges de primer nivell: En Carles Puigdemont (President de la Generalitat), en Fernando Benzo (Secretario de Estado de Cultura), en Santi Vila (Conseller de Cultura), na Meritxell Ruiz (Consellera d'Educació),....

I em vaig fer unes fotos, però no amb els polítics, sinò amb escriptors que tots coneixeu:


Amb en JORDI SIERRA I FABRA, que ha estat uns quants cops candidat als Premis Andersen que venen a ser com el Nobel de la Literatura Infantil i Juvenil.
A la Biblioteca de la classe figuren els seus llibres: Aydin, El espejo del futuro, Frontera, La vall dels tigres i La bomba.



Amb la MAITE CARRANZA, a la que li va fer molta il·lusió que li digués que us agraden molt els llibres del Victor, doncs tenim a la Biblioteca de classe tots els publicats: Víctor y las meninas, Víctor i els romans, Víctor i els follets, Víctor i els neandertals, Víctor y las medusas i Víctor i els vampirs.



I amb el creador de les aventures de Claudio, ROBERTO SANTIAGO, que és molt eixerit i xerra pels colces... D'ell tenim a classe: Dieciocho inmigrantes y medio, El último sordo, Hansel y Gretel: el retorno de la bruja, Jon i la màquina del miedo i El patito feo y sus seguidores.

                                        

Va ser una Gala molt maca i m'ho vaig passar d'allò més bé.

















1 comentario: