miércoles, 29 de abril de 2015

Què m'emporto de les colònies?

Durant la setmana de colònies a la Granja, els nens han viscut moltes experiències i això és el que van dir quan va acabar:

Martina: Tot és més diverit quan treballem en equip.

Juan: molta felicitat i molts bons records.

Eva: Hem aprés moltes coses dels païssos.

Miranda: Jugar i estar amb els amics.

Julio: Van aconseguir la missió perquè vam treballar en equip.

Joel: Tenir més confiança en els altres.

Maia: Montar a cavall a estat molt divertit.

Marcos: m'agrada el paisatge.

Aitor: Ha estat molt divertiti explorar amb les llanternes de nit.

Marta: He aprés a confiar en els animals.

Claudia Alcaide: Ja no tinc por als animals de la granja

Nerea: Respectar a les altres persones.

Adrian: Dormir amb els companys m'ha agradat molt.

Àlex: Una divertida experiència.

Mar: He après a conviure amb els companys de classe.

Ian: m'ha agradat fer excursions perquè he tingut molt bones sensacions.

Eluney: El paisatge de nit

Rayan: sentir la sensació de volar quan baixava d'escalar.
Nina: Anar amb tot el grup junts d l'ermita

Patricia: la natura, els animals i treballar en equip

Jan: a cuidar millor la natura

Jorgina: Divetit fer tot en equip

Claudia Novell: Ha sigut molt divertit el jos de les barques.

Josep: Tenir més confiança en els altres.

Marc: Hem aprés a no barallar-nos

Hugo: M'ha agradat molt l'activitat del Pont Xinés

Carla: Molt divertit i ha sigut més divertit sense enfadar-nos

Júlia: Ha sigut una experiència molt divertida.


Monitors:Anar amb un grup molt participatiu i unit.


No hay comentarios:

Publicar un comentario